yeayy!da 5 hari puasa and saya maih segar bugar :D
hari ni sekolah 'kite',SMK DARUL EHSAN dikunjungi oleh pelajar luar...cuba teka dari mana?from korea !!!!*excited*
tahun lepas 2 orang budak kelas lambda pergi korea bawah kelab BSMM.then,tahun ni,diorang pulak datang sekolah kitorang...tak tau la nama diorang ape,asuhwini kata Ga Hi n Kwang min.hehe tak tau eja betul ke tak...they so cute and shyshy jugak...'kite' dapat lambailambai kat die masa balik,masa tu pon dia nak balik rumah asuhwini and and and dia pon lambailambai jugak..girl la,yang lelaki tu pemalu kot...
'kite' rasa ni macam peluang yang baik jugak la for us untuk kenal orang luar kan?
SO,WELCOME TO MALAYSIA !!!!!
![]() |
| asuhwini with her...cute kan? |
![]() |
| prem with her *so korea* :D |
ni gambar asuhwini n prem kat korea..untungla korang..:D
the korean boy,takde gambar die...
but she look more cute now sebab rambut dia curly,purplish,pakai make up,so lagi cantik dari dalam gambar ni :D
but so sad,diorang kat malaysia only seminggu pastu kat sekolah kitorang 2 hari je,esok last :(
tapi nice to meet them :D
aku pulak yang excited :Dhahaha


