Yanne Nadila and seventeen :) it's my life,let me live it.
Showing posts with label kakak comel :). Show all posts
Showing posts with label kakak comel :). Show all posts

24 July 2012

WELCOME KOREAN TO OUR SCHOOL !

assalamualaikum.!

yeayy!da 5 hari puasa and saya maih segar bugar :D
hari ni sekolah 'kite',SMK DARUL EHSAN dikunjungi oleh pelajar luar...cuba teka dari mana?from korea !!!!*excited*
tahun lepas 2 orang budak kelas lambda pergi korea bawah kelab BSMM.then,tahun ni,diorang pulak datang sekolah kitorang...tak tau la nama diorang ape,asuhwini kata Ga Hi n Kwang min.hehe tak tau eja betul ke tak...they so cute and shyshy jugak...'kite' dapat lambailambai kat die masa balik,masa tu pon dia nak balik rumah asuhwini and and and dia pon lambailambai jugak..girl la,yang lelaki tu pemalu kot...
'kite' rasa ni macam peluang yang baik jugak la for us untuk kenal orang luar kan?
SO,WELCOME TO MALAYSIA !!!!!



asuhwini with her...cute kan?
prem with her *so korea* :D
credit to:asuhwini

ni gambar asuhwini n prem kat korea..untungla korang..:D
the korean boy,takde gambar die...
but she look more cute now sebab rambut dia curly,purplish,pakai make up,so lagi cantik dari dalam gambar ni :D
but so sad,diorang kat malaysia only seminggu pastu kat sekolah kitorang 2 hari je,esok last :(
tapi nice to meet them :D
aku pulak yang excited :Dhahaha

12 April 2012

kalah menang adat bertanding *wink wink*

assalamualaikum
hye hye


Photography Images



alhamdulillah,walaupun tak  menang tapi lepas juga peringkat pertama..eh apa ni?pantun laa..hehe
aku bukan nye penting pon,pemantun pengenalan diri je,tapi aku bangga dekat yang lain.walaupun kitorang practice last minute,tapi boleh juga jual dan beli.
pukul 8 lebih,taklimat dan lepas tu kitorang di kuarantin kan dari tengok pertandingan antara sekolah lain.biasa la tu.kemudian kononnya,kitorang lawan pukul 10.45 am,berdebar gila.eh,aku yang kenalkan je pon takut tahu.sebab aku yang berpantun dulu.memang la nervous.tapi,disebabkan lambat start,kitorang lawan pukul 12.30 macam tula ...kami lawan dengan SMK Hillcrest.apa yang menariknya,diorang baru form 4.tabik la kat diorang ,dah boleh jadi pelapis next year.keputusannya,kami menang,so lepas la peringkat awal.lepas tu,lawan dengan SPBI Gombak.aku yang perkenalkan diri ni,memang macam tren.laju nak ke mana woi.takut punya pasal la.satu lagi,pantun diorang memang bagus,masuk slot,paling penting,kosa kata luas.so,mestilah diorang menang kan.tahniah awak semua!
musfirah pemantun ke 4 SBPI Gombak,sangat comel and first thing ada dalam otak aku bila nampak dia,EH!!!NAZIHAH ANUAR la !!!sebijik dooooo.....bezanya,dia tak pakai braces :D hehe
hakim Roslan kata kitorang selalu perkataan yang sama,guna perkataan tak betul,jawapan salah.hehe kami tahu tapi dia kata takpe,sebab kitorang baru.dia cakap tahniah sebab berani masuk.terima kasih cikgu
so,walaupun tak menang,dan aku ni hanyalah pembuka gelanggang,sekurangnya pengalamantu dah ada dalam diri kitorang.aku pon dah reti buat pantun sikit-sikit.
so,awak yang tak lawan tu,yang cuma tau tengok je, kalau tak puas hati dengan kitorang ni,kenapa kalah awal,cuba awak buat pantun dalam masa 1 minit,cuba awak baca pantun dengan penuh klasik dan baku.dan jugak,kenapa awak tak masuk wakilkan diri dan naik atas pentas tu?eh,jangan terasa ye.ini ttak terbuka cuma untuk org yang komlen je.\
kalah menang adat pertandingan :D
tahiah kepada yang yang menang and sekali lagi tahniah SBPI GOMBAK :)


"The only sure way to avoid making mistakes is to have no new ideas."
-Abraham Lincoln-