![]() |
| weheartit |
emm..
aku tak tau nak mula dari mana lepas baca post ko...
so
ini kata-kata aku :)
hai
kawan,
kitorang
tak pernah rasa ko teruk,ko jahat, cuma yelah kau berubah.sikit.tapi sikit tu
tetap bagi effect kat kitorang sebab kitorang da rapat dengan kau.tapi bila kau
dah makin jauh,yeah,kitoran gterasa hati.tipu kalau tak terasa.tapi ,jangan
risau,aku tak pernah marah .tipu tak pernah marah,tapi tu masa orang cakap kat
aku pasal kau..lepas tu,aku fikir balik,keadaan yang buat kita jadi
camni.kadang -kadang aku tersedar ,kalau aku tak jauh macam ni dari kau,aku
takkan pernah nak indipendent.semua berharap kat kau..pergi mana-mana nak
dengan kau,ke tandas lagi lah.tapi,sekarang aku pergi tandas sorang-sorang je
tau!:D
pasal
keluar sama-sama tu,aku memang tak boleh buat apa-apa,semua orang ada
komitmen,aku sendiri pon takleh kuar sekarang kan?kau tau kan?so,abis sekolah
ni,amik lesen kereta bawa ku jala-jalan ek?heh
pasal
contact pakai phone,ko tau kan aku tak pakai phone,dulu memang aku gila
desperate nak pakai phone,tapi bukan sekarang la gegerl.tak minat phone sangat
dah..penangan SPM :D
pasal
si S tu,jangan risau la,aku tau dia macamana,sekejap je tu..aku pon marah,tapi
pon sekejap je kan
kawan,aku
tak pernah benci kau,sejejurnya tak pernah.aku memang marah kat kau,tapi lama
tu hilang la marah tu sebab ko tak salah.macam aku cakap tadi,keadaan yang buat
kita terpisah,yang buat kita berubah,aku sendiri pon dah berubah juga,aku cuba
jadi lagi matang,berdikari,semuanya sebab kau..
jangan
risau,takde sape yang benci kau,takde pon.kalau marah tu,macam kerak nasi
je,curah air lembut la tu..
aku
tak pernah banci bila ko lebih rapat dengan kawan kat sana,bodoh sangat la
kalau aku benci..itu hak kau..takkan la kau nak tercongok sorang-sorang je kat
sekolah tu..cuma jangan lupa kitorang ya :)
dan
aku tahu ko sayang kitorang ..aku nampak ni dalan blog ko...OMG tersentuh gila
:')
maafkan
aku sebab marah kau,tak pikir dulu..
ingat
kita kawan sampai bila -bila ..aku sayang kau :*
"Your friend is the man who knows all about you,
and still likes you."
- Elbert Hubard


2 comments:
sabrina
eh sapa ni?suspicious :D
Post a Comment