Yanne Nadila and seventeen :) it's my life,let me live it.

31 May 2012

Do not

assalamualaikum..

weheartit


emm..
aku tak tau nak mula dari mana lepas baca post ko...


so ini kata-kata aku :)
hai kawan,
kitorang tak pernah rasa ko teruk,ko jahat, cuma yelah kau berubah.sikit.tapi sikit tu tetap bagi effect kat kitorang sebab kitorang da rapat dengan kau.tapi bila kau dah makin jauh,yeah,kitoran gterasa hati.tipu kalau tak terasa.tapi ,jangan risau,aku tak pernah marah .tipu tak pernah marah,tapi tu masa orang cakap kat aku pasal kau..lepas tu,aku fikir balik,keadaan yang buat kita jadi camni.kadang -kadang aku tersedar ,kalau aku tak jauh macam ni dari kau,aku takkan pernah nak indipendent.semua berharap kat kau..pergi mana-mana nak dengan kau,ke tandas lagi lah.tapi,sekarang aku pergi tandas sorang-sorang je tau!:D
pasal keluar sama-sama tu,aku memang tak boleh buat apa-apa,semua orang ada komitmen,aku sendiri pon takleh kuar sekarang kan?kau tau kan?so,abis sekolah ni,amik lesen kereta bawa ku jala-jalan ek?heh
pasal contact pakai phone,ko tau kan aku tak pakai phone,dulu memang aku gila desperate nak pakai phone,tapi bukan sekarang la gegerl.tak minat phone sangat dah..penangan SPM :D
pasal si S tu,jangan risau la,aku tau dia macamana,sekejap je tu..aku pon marah,tapi pon sekejap je kan
 kawan,aku tak pernah benci kau,sejejurnya tak pernah.aku memang marah kat kau,tapi lama tu hilang la marah tu sebab ko tak salah.macam aku cakap tadi,keadaan yang buat kita terpisah,yang buat kita berubah,aku sendiri pon dah berubah juga,aku cuba jadi lagi matang,berdikari,semuanya sebab kau..
jangan risau,takde sape yang benci kau,takde pon.kalau marah tu,macam kerak nasi je,curah air lembut la tu..
aku tak pernah banci bila ko lebih rapat dengan kawan kat sana,bodoh sangat la kalau aku benci..itu hak kau..takkan la kau nak tercongok sorang-sorang je kat sekolah tu..cuma jangan lupa kitorang ya :)

dan aku tahu ko sayang kitorang ..aku nampak ni dalan blog ko...OMG tersentuh gila :')



maafkan aku sebab marah kau,tak pikir dulu..
ingat kita kawan sampai bila -bila ..aku sayang kau :*

"Your friend is the man who knows all about you, and still likes you." 

- Elbert Hubard



2 comments:

Anonymous said...

sabrina

yanne nadila said...

eh sapa ni?suspicious :D