assalamualaikum...
lamanya tak sentuh blog ni...busy sangat la bulan 6 dengan tuisyen,kelas tambahan and latihan kawad pengakap untuk hari sukan sekolah.....
memang penat sebab kitorang berlatih untuk kawad formasi..pusing sana pusing sini..bentuk itu bentuk ini...muka hitam berbelang..ini first time masuk kawad formasi...walaupun banyak dugaan masa berlatih ,masa nak perform ...kitorang still tenang ...and aku boleh cakap best giler la
dugaan?banyak !!!!!!!!!!masa berlatih,step yang dah siap kene tukar....
masa nak pergi stadium 6.30 am ,tayar kereta aku pancit,kene naik teksi..
and ade budak cakap "insyaallah no 1 klu dugaan macam tu!
aku pon dalam hati "Amin."
masa berkumpul kat trek ,acap hilang nametag.
tiba2 plak kene start awal tak ikut jadual...dah la undian no 1 yang perform..tiba2 haziem tak ada...sebab dia tak tau kene start awal so dia prepare la untuk acara larian dia...
kitorang kene pergi bagi PPI dulu perform sebab kehilangan haziem naim ...hehe minta maaf dan terima kasih PPI :D
masa perform plak,ade yang salah step...aduyai...eh aku pon sama..semua sama je...tapi sebelum nak perform kitorang baca doa sampai 2 kali,khusyuk.rasa nak nangis bila
fareez azeem,ketua troop and komando kitorang baca doa..
tapi habis perform kitorang tak fikir lagi dah..ENJOY THE MOMENT TOGETHER...
hehe..semua gila camera..nampak camera nak masuk je muka....
tiba masanya pengumuman kawad formasi.aiseh berdebar tak ingat dunia
takut sebab kitorang buat tak seperfect mungkin..takut nombor yang kitorang dapat tak cantik....
tiba-tiba no.3 adalah KRS...masa tu kitorang dah menjerit macam tak ingat dunia la sebab nama pengakap dengan bomba je tak diumumkan lagi...maknanya,kemungkinan untuk bomba atau pengakap dapat no.1 !!
jengjengjeng..
"juara bagi kawad formasi adalah pengakap!!"
Ya Allah rasa nak pengsan,menangis,bersyukur.....Alhamdulillah...
ni baru first time aku masuk and rezeki aku dapat juga share juara dengan yang lain.....
ni gambar kami pengakap 87G !!!!!!!!
 |
| perbarisan |
 |
| our komando a.k.a ketua troop yang macho :D |
 |
| kekanan lurus ! |
 |
da nak start formasi ...debar ooo
|
ENJOY THE MOMENT
 |
| gegerls |
 |
| zahier hensem |
 |
| muahaha pasangan hot :D |
 |
| kami 87 gombak !!! |
.jpg) |
| puteri..pen ketua troop :D |
 |
| adik2 form 3 yang macho |
 |
| acap,hilmi,acap n fatin :D |
 |
| haziq n marul :D |
 |
| zatil comel :D |
 |
| muin ustaz :D |
 |
| hai kami pengakap 87G |
 |
| le scout |
 |
| haziq,syida,haziq |
 |
| cigu norlia |
 |
| AKU TAK TAU |
 |
| aizat macho |
 |
| le boys |
 |
| again..pasangan hot :D hehe joke |
 |
| kalut cari haziem :D |
 |
| ish aku pon nak dgn hairul jgak :D |
 |
| shikin n coki coki |
 |
| komando dgn penolongnya...ehem2 :) nak jugak |
 |
| irham ? |
 |
| aidil botol kicap |
 |
| 87G |
 |
| aezadin n din kelana |
 |
| kami sahabat |
 |
AKU TAK TAU
 |
| irham dgn marul? |
|
 |
bedah n iwe lan cute
 |
| promote perfume ye shahir ? |
|
JUARA!!!!!
 |
| yasmin n zahier :D |
 |
| kami juara !!!!!!! |
 |
| hai saya menang ! |
 |
| no 1!!!!!!!!!1 |
 |
excited !!!!1
|
 |
| adik2 form 3 yang macho :D |
 |
| me and aizat :D |
 |
| king a.k.a raja izzaty |
 |
| hehe shikin n mamat :) |
 |
| serious cantik :) |
 |
| aezadin |
 |
| comel tak saya? |
 |
hehe :D
|
banyak gambar lagi ..credit to rasyidah tapi aku takleh masukkan semua la dalam blog...
walaupun penat tapi berbaloi..dapat tambah kawan,dapat ilmu,dapat keyakinan kan?
lepas ni mesti rindu diorang ,nak kawad dgn diorang,gelak dgn diorang,kene denda dgn fareez,rindu perkataan "botol kicap" yang slalu aidil,megat,iwe cakap,rindu tgk tarian gila-gila adli,megat,acap semua la.....
Ya Allah,rindunya..rasa nak nangis pon ada ...:')
aku takkan pernah lupa ..
walaupun dah habis sekolah nanti,aku akan ingat pengakap 87 GOMBAK !!!
I LOVE PENGAKAP 87G :)
p/s:saya nak amik pengakap RAJA !!!!!!boleh tak?
No comments:
Post a Comment