Yanne Nadila and seventeen :) it's my life,let me live it.

4 January 2012

future

assalamualaikum....

hari ni awak awak semua  tahu kan?first day school....maknanya kene tumpukan SPM...-_-
dah tak boleh buka fb,blog ,twitter macam biasa..so rasanya kene deact la acc fb and twitter...twitter tak payah kacau da sebab da mmg takleh bukak..kene hack!!!!memang tak guna siapa yang hack tu.........!mungkin buat twitter lepas SPM kot....
so tinggal satu lagi,Facebook.tak sanggup!bukannya ada harta ,gambar dalam tu,cuma selalu main game je...hehe
fikir dulu.
blog?oh tak sanggup nak lupakan.
tadikan,banyak thetas pergi lambda....sedihnya,sebab banyak yang pergi kawan ,and someone yang selalu tolong ajar addmath and math kalau tak paham....jessie,humairah,ameen,zi mei,pei shan...why???oh ya,diorang lagi pandai so kene naik kelas la...
hai lambda yang masuk theta...u are thetas too..no shy shy okay?sorry klu tadi tak tegur sangat...malu la i...(minta pelempang)

paling sedih ,yin xin pon pindah lambda jugak..dia duduk dengan kitorang mase form 4,and saya belajar satu perkataan cina yang kitorang selalu sebut,hamsap maknanya gatal...hehe klu nmpak laki ensem,then one of us cakap ensem,kitorang akan cakap.."eee...hamsap!".see,siapa kate melayu tak leh kawan dengan cina?we all 1 Malaysia right? 
saya belajar perkataan cina from kah huay and lee cheng juga..wah,rindunya time tu....:)

jadi, 
awak.

SPM
2012
doakan saya berjaya :)


No comments: