assalamualaikum...
dan selamat sejahtera semua.
eh,pasal nerd sangat?
suka hati la...
hari ni hari pertama pegi latihan rumah sukan.minggu sebelum ni tak pergi,seluar saya koyak..betul.saya jujur..haha sampaikan fano and zato call me koyak...kuajo kan?hehe
tadi saya jadi boss,ala kan senior..banyak la..kene lompat jauh jgak...masa lari saya bagi excuse,"nanti pitam."
haha..tipu ek?eh mana ada,sukan tara kat stadium tahun lepas,saya pitam masa lari sebab masa rehat kat sekolah,tak makan.itu mmg kebiasaan.sebab tu la saya ramping..haha perasan.then balik rumah terus mandi,siap-siap terus pergi naik bas dengan safwah and ijat..sampai je,beli air mineral kat esso terus masuk stadium.nak dijadikan cerita,saya dah rasa tak maya langsung,tapi takut cikgu marah,saya pon berdiri sebaris dengan budak lain...1,2,3 lari!mase tu,boleh lari lagi,sampai separuh,ade akak sama lambat with me,bukan setakat lambat,mmg last pon,dia senyum kat saya,i senyum walaupon datak larat...pastu tibe je kite kte,"kak tak larat la"
then terus hitam,putih,hitam,putih.bukk!saya dengar akak tu jerit...mmg tak sedar pon,hitam je semua....diorang papah pegi tepi ...mase tu,pening gila.cikgu tu bagi minum air kebende tah....yakk!
bila dah okay,pegi balik tempat lompat jauh,ada budak laki cakap "kesian pengsan.."oi,aku tak pengsan la ngong.!kenal budak tu,budak baru tahun lepas...
jadi kesimpulannya,saya takkan lari lagi tahun ni.titik!
sayonara.
No comments:
Post a Comment