Yanne Nadila and seventeen :) it's my life,let me live it.

7 December 2011

ordinary

Hi assalamualaikum :)sihat?good.....hari ni cakap pasal Kg. Burung Biru.emmm,maybe only jiran2 kg burung biru ja yang paham benda ni but you still can read it.tapi klu tak paham,bole tutup tab.okay :)
oh ya!mne nk mula.semalam punya semalam.okay lagi senang kelmarin macam biase la,i bukak 3 benda wajb ni,facebook,twitter and blog..so,dipendekkan cerita tgh tgk timeline ,most twiples tweet about Miyyo Azman...whats going on?
i pon jelajah la ke nme Miyyo Azman,and pelik sbb da takde name die...then tertengok kat TT malaysia ade nme Miyyo Azman...
mesti ramai dah tau sape Miyyo Azman?
kalau tak tau guna la encik Google .
rupanya Miyo da deact fb n twitter die.saya tak sedih,saya bukan peminat die.tapi saya tabik dgn cara die layan orang,ramah die,kretiviti die,and die tahu speaking dgn acc britt..itu saya tabik!
tapi saya agak kesal bila diorang bash dia macam tu,cakap die blagak acc britt..sekurang2 nya dia berani,die pandai..kau yang kutuk tu?pandai ke?nak speaking pon terabur...TUIHH -,-
dulu mase mula2 masuk twitter,no drama macam ni.....sekarang ni.......
hey,dioarang buat hal sendiri,they tweet ape yang diorang suka,diorang tak kacau orang lain.mereka buat video,si pulan-pulan bising,bash mereka.mungkin tu cara mereka.bila mereka mula tweet something yang ramai salah sangka.mula la kutuk cakap diorang tak dapat perhatian parents,diorang nak kan perhatian.biar la...anda yang layan kalau anda tak ambil kisah,tak ade sape pun yang peduli...anda yang menghotkan mereka.mereka tak minta.anda yang bagi .then bila si pulan ni mention mereka,mereka tak balas,mula lah bash diorang,cakap diorang hot tak nak layan anda.ya,bila diorang yang anda panggil hot dah ramai kenal,mesti la beribu-ribu yang mentions die.betulkan?jadi,mata cuma sepasang,dia bukan superman boleh alert dgn semua bende,jadi dalam banyak-banyak mentions,mesti terlepas pandang...saya pon pernah mentions retis tapi bukan Miyyo ye!and die tak mentions i balik..-.- okay sedih jugak la...tapi i know bukan semua orang bole tegur orang yang die tak kenal...
bila mereka deact account,mula la cakap macam-macam
 "eleh,baru ade haters,da deact acc...JB lagi banyak haters,satu dunia.takde pulak die deact,ni baru malaysia je"
seronok kan cakap macm tu?cuba anda kene hater sorang,mesti anda tertanya ape salah anda?mereka pon same....mereka lagi banyak,macam mane nak control diri jangan marah,macam mane nak kawal feeling.most important,anda semua tahu kan ape yang mereka rasa?sedih .
mereka bukan JB,justin ade PA,justin boleh jumpa pakar kaunseling,jumpa pakar kaunseling mahal tahu!mereka bukan artis yang ade berjuta-juta duit bole bile-bile je nak jumpa kaunseling.mereka cuma remaja umur macam anda yang dibawah responsibility parents..yang di bagi makan minum parents,yang mintak duit kat parents..
so,fikir-fikirkan la n selamat beramal
                                                                            p/s:this post mmg ditujukan untuk haters dalam twitter *peace*




sayonara <3

No comments: