.........................................................................................................................................................................................................................
lagi 1 hari nak 2011!!!!!!!!!!!1!11excited gila u know!tapi lagi 5 hari nak masuk sekolah....betulkan? -__-
saya tak suka.......sepanjang cuti sekolah ni,saya mengelak untuk pergi sekolah.hehe betol la...beli buku pun suruh mak...mesti tuan presiden Suhaida marah...hikhok sori tuan !
masuk sekolah balik bermakna kene mula pegang buku teks,buku rujukan biologi,physic,chemistry ...
macam baru je belajar chapter 1 ,dah kene belajar chapter form 5....*sigh* saya kene hadap markah gagal lagi..siapa nak?masa dapat paper tengok markah macam tu...saya nak menangis,tapi tahan,senyum je...my fren ade cakap "ko takpe la ,macam mane pon result ko fail,ko bole gelak senyum,,aku ni ,mane boleh.."..
wahai kawan saya,saya pon nangis tahu?nangis dalam hati....sebaba saya selalu ingatkan diri,
"takpe yanne,gagal bukan sekali,..cume kene rajin belajar...ko malas nak pegang buku sebab tu la jadi result macam ni"
tapi diri tetap malas jugak...
so,adakah awak-awak sedia untuk tahun 2012?saya?haha..mesti la tak sedia langsung....
yang pentingnya:
-saya sudah sedia untuk jadi murid tingkatan 5 2012?
-saya sudah habiskan azam tahun 2011?
-sedia dengan SPM 2012?
-sedia dengan cabarn 2012?
saya sekarang cuma ada azam satu je,lulus SPM 2012...lulus dengan cemerlang tu tak ada fikir lagi bila tengok result gila teruk.....
Amin ....
so,adakah awak-awak sedia untuk tahun 2012?saya?haha..mesti la tak sedia langsung....
yang pentingnya:
-saya sudah sedia untuk jadi murid tingkatan 5 2012?
-saya sudah habiskan azam tahun 2011?
-sedia dengan SPM 2012?
-sedia dengan cabarn 2012?
saya sekarang cuma ada azam satu je,lulus SPM 2012...lulus dengan cemerlang tu tak ada fikir lagi bila tengok result gila teruk.....
Amin ....
Happy New Year
2012 ♥



No comments:
Post a Comment