Yanne Nadila and seventeen :) it's my life,let me live it.

2 November 2011

i'm sorry

assalamualaikum......


hari ni abis exam.ape yang patut aku rasa now?crying sbb result yg sure teruk?happy sbb da abis n ta payah buat correction?slambe ta risau ape ape (kau bkn orang) ?takut kene marah dgn parent?marah ta buat yang TERBAIK? OR kecewa sbb parent aku bg amanah n harapan  tinggi menggunung kat aku yang dah sah sah mesti fail at least 2 paper?
aku tak tau ape aku rasa........
i'm sorry :(


No comments: