assalamualaikum......
hari ni abis exam.ape yang patut aku rasa now?crying sbb result yg sure teruk?happy sbb da abis n ta payah buat correction?slambe ta risau ape ape (kau bkn orang) ?takut kene marah dgn parent?marah ta buat yang TERBAIK? OR kecewa sbb parent aku bg amanah n harapan tinggi menggunung kat aku yang dah sah sah mesti fail at least 2 paper?
aku tak tau ape aku rasa........
i'm sorry :(
No comments:
Post a Comment