apo kabo orang kampung!???maaf anda bkn kampung saya.aya orang seberang.yup anda orang tanah kelahiran saya.tanah tumpah darah saya. aik,kak apasal kau jiwang sangat?
actually aku boring gler tahap gaban kepala bana...........!ooops sori.tak tau nk buat ape.
saya ta de pakwe jadi ta boleh la nk citer pasal pakwe
saya kosong jadi tak tau nk cakap ape
saya kecewa dengan final exam yang tak sudahsudah jadi malas nk terangkan condition paper saya.sebenarnya die tengah nazak dan diharapkan anda bole doakan kesejahteraan nya supaya paper aku ta gaaaaaaaaaaaaaaagal *cried*
saya lapar tapi still nk hadap lappy yang aku panggil gadang ni
saya kene marah sebab still online
saya nk tutup sebab dah kene marah
saya godekgodek phone tibatiba jumpa gambar saya.sangat hodoh huahuahua
saya godekgodek phone jumpa gambar adik saya.comel :*
saya bertuah dapat adik comel
sayonara <3 <3 <3

















No comments:
Post a Comment